Opis
Opis
Opona rowerowa Trail Boss 2.4/2.6 renomowanej marki MTB to nowsza wersja modelu Trail Boss 2.25. Cechuje ją bardziej agresywny wzór bieżnika, który jest dopasowany do jej zwiększonej szerokości. O przyczepności opon decyduje zastosowanie większych odstępów między klockami, na uwagę zasługują także wspierające klocki boczne, które mocno i głęboko wgryzają się w nawierzchnię, dzięki temu pokonywanie nawet bardzo trudnych tras staje się czystą przyjemnością. Trail Boss 2.4/2.6 znajduje zastosowanie zarówno jako opona rowerowa tylna, jak i opona przednia na utwardzonych szlakach.
Optymalna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm
Zastosowanie: Trail, Enduro
Nawierzchnia: Luźna na twardym, brudna, kamienista
Specyfikacja:
- Rozmiar: 27,5'' x 2,4"
- ETRTO: 55-584
- Mieszanka: TriTec
- Oplot: Dual-ply 60 tpi
- Waga: 1156g
- Ciśnienie min-max*: 20-35 psi
Technologie:
- Niektóre opony są semi slikami i są szybkie, podczas gdy inne są masywne i wgryzają się w ziemię. Trail Boss to coś pomiędzy została zaprojektowana jako opona na średni teren. Ciasne zgrupowanie środkowych klocków zmniejsza opór toczenia, co nie przeszkadza im się zagłębiać podczas hamowania. Wysokie zewnętrzne klocki zapewniają przyczepność w najwcześniejszych fazach pokonywania zakrętów.
- Klocki środkowe są nacięte w kierunku, który poprawia przyczepność przy przyspieszaniu i hamowaniu, zwiększając ilość krawędzi roboczych, które wgryzają się w szlak, gdy wciskasz pedały lub wciskasz hamulce. Zewnętrzne klocki mają nacięcia, które biegną równolegle do opony, aby zapewnić lepszą przyczepność na zakrętach.
- Trail Boss 2.4/2.6 ma nacięte klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania, a ich stosunkowo ciasne odstępy poprawiają żywotność tylnej opony rowerowej, zwiększając całkowitą powierzchnię przeciwdziałając silnym siłom hamowania. Większe, boczne klocki wystają poza boczną ścianę opony, chroniąc ją przed przecięciami podczas kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Trail Boss 2.4/2.6 z Vigilante 2.5/2.6 z przodu.
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponach, aby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.