• 1. Czy towary widoczne w sklepie są dostępne ?

    Tak. Prezentowane towary w 99.99% są w Naszym magazynie oraz magazynach zewnętrznych. Sklep ma podpięte aktualne stany magazynowe, które aktualizowane co kilka minut. Nie możesz zamówić więcej sztuk niż ilość dostępna w magazynie

  • 2. Czy zamówiony towar mogę wymienić, zwrócić ?

    Tak.  Zawsze masz prawo do zwrotu, wymiany, reklamacji zakupionego towaru. Dlatego ważne jest, by zachować dowód zakupu.

      Więcej na ten temat -> patrz  menu na samym dole strony

  • 3. Jakie są koszty przesyłki ?

    Przy każdym produkcie widnieje tabela z kosztami dostawy a po niżej tabeli znajduje się również link do strony http://www.mikesport.pl/kosztydostawy/

  • 4. Czy można liczyć na rabat ?

    Stałym rabatem jest darmowa przesyłka, oraz czasowe promocje poszczególnych produktów. Więcej na temat darmowej przesyłki patrz pkt wyżej.

  • 5. Czy trzeba się rejestrować by dokonać zakupów ?

    Nie trzeba, ale warto. Zamówienia możesz składać nie rejestrując się w sklepie.

    Jednak dzięki rejestracji będziesz mógł szybciej dokonywać zakupów oraz korzystać z rabatów przyznawanych stałym klientom, niedostępnych dla osób które nie dokonały rejestracji.

  • 6. W jaki sposób można złożyć zamówienie ?

    Zamówienie możesz złożyć:

    • dodając towary do koszyka i wypełniając odpowiednie pola z danymi adresowymi do faktury VAT oraz adresem dostawy jeśli jest inny niż dane do faktury. 
  • 7. Jak mogę usunąć swoje konto z Waszego sklepu ?

    Wystarczy przesłać taką prośbę z zarejestrowanego adresu mailowego na adres sklep@mikesport.pl . Po otrzymaniu takiej prośby, konto użytkownika zostanie usunięte z Naszego systemu.

  • 8. Na jaki adres mam odesłać produkty do zwrotu, wymiany, reklamacji ?

    Przed odesłaniem prosimy o zapoznanie się z odpowiednimi stronami, znajdującymi się na samym dole strony

    Adres

    Mike SPORT
    ul. Zawiła 69/2.3
    30-390 Kraków

  • 9. Czy mogę podjechać i zobaczyć, zakupić produkty na miejscu ?

    Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Na miejscu w siedzibie firmy nie ma możliwości zakupu produktów, ich przymierzenia lub odbioru osobistego. Wszystkie produkty można zamówić tylko i wyłącznie z dostawą pod adres lub do paczkomatu.