Opis
Opis
Potrzebujesz opony, która utrzyma Cię w grze przez wiele godzin, zapewni solidną przyczepność na zakrętach. Na szczęście mamy dla Ciebie idealną oponę. Agresywne gałki w zakrętach spotykają się z szybką linią centralną, dzięki czemu opona przenosi prędkość w zakrętach, a jednocześnie pokonuje je tak, jakby chciała. Opona Riddler 37c o wyglądzie Roadesque jest równie dobrze przygotowana do jazdy po lokalnym torze crossowym, jak i po pustej szutrowej drodze B-road. Toczy się szybko, zjada zakręty. Czego jeszcze potrzebujesz?
Specyfikacja:
- Przeznaczenie: Gravel / Cyclocross
- Warunki: suche do wilgotnych/od twardego do piasku
- Rozmiar koła: 700c
- Szerokość: 37
- Poziom trudności: TCS Light/Fast Rolling
- Mieszanka: Dual Compound DNA Rubber
- Lekkość osłony: Bead TCS Arami
- Waga: 465 g
Zaleca się sprawdzanie ciśnienia w oponach przed każdą jazdą. WTB zaleca następujące ciśnienia: 30 - 55 PSI (2,0 - 3,8 bar)
Technologia:
O TSC
Opatentowany przez WTB bezdętkowy system uszczelniający, TCS (Tubeless Compatible System), zrewolucjonizował obręcze i opony w 2009 roku, łącząc standardy ETRTO, ISO i UST z lekką bezdętkową masą rotacyjną. Nigdy wcześniej system bezdętkowy oparty na standardach nie ważył tak mało. Opony TCS, certyfikowane przez Mavic w 2012 roku jako pierwsze opony z uszczelniaczami do systemu UST, nadal przesuwają granice możliwości dzięki specjalnie zaprojektowanym oponom i obręczom dostosowanym do każdej dyscypliny kolarstwa.
TCS - lekkie i szybkie toczenie (LFR)
Szybka i wydajna mieszanka bieżnika na osi centralnej połączona z lepkimi, nisko twardymi bocznymi wypustkami pokrywa elastyczny, dbający o gramaturę karkas, zaprojektowany tak, by był zgodny z przepisami, a jednocześnie godny jazdy po szlakach.
Mieszanka gumy DUAL DNA
Dual DNA to doskonałe połączenie wydajności, trakcji i trwałości. Bieżnik w centralnej części opony zawiera twardszą mieszankę gumy, która zapewnia szybsze toczenie i większą trwałość, podczas gdy boczne gałki składają się z bardziej miękkiej, wolniej odbijającej się gumy, która poprawia kontrolę i przyczepność.