• +48 12 312 53 09
pl | PLN

    Czas przygotowania zamówienia

     

    Zamówienia pakujemy  w godzinach naszej pracy (Pon-Pt), a następnie są one wysyłane najpóźniej w ciągu 24H od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub opłaceniu ich poprzez system Dotpay. W przypadku wybrania opcji płatności przy odbiorze zamówienia wysyłane są najpóźniej w ciągu 24H od momentu ich spakowania.

    Zamówienia złożone w dni robocze wysyłamy w ciągu 24H, o ile została zaksięgowana wpłata lub wybrana została opcja płatności przy odbiorze.

    Zamówienia złożone od piątku po godzinie 13:00 do poniedziałku do godziny 8:30 zostaną wysłane w poniedziałek, o ile została zaksięgowana wpłata lub wybrana została opcja płatności przy odbiorze.

     

    Koszty dostawy na terenie Polski:

     

    DOSTAWA ZA 0

    Darmowa dostawa realizowana jest gdy spełnione są dwa poniższe warunki:

    • suma zamówienia wynosi minimum 149 zł

    • wybrana została opcja  Odbiór w punkcie Pocztex48

     

     Forma dostawy

    Przedpłata

    ( Zwykły przelew lub płatność online Dotpay)

    Za pobraniem

    ( przy odbiorze)

    Czas dostawy

    Kurier GLS

    11,99 zł

    14,99 zł

    1 dzień
    (pon-pt)

    INPOST

    Paczkomat

    11,00 zł

    16,50 zł

    1 dzień
    (pon-sob)

    Pocztex 48

    • do punktu placówki Poczty Polskiej, Saloniki Ruch, Stacje Orlen
    • pod wskazany adres

    9,90 zł

    10,90 zł


    12,90 zł

    13,90 zł

    2 dni
    (pon-pt)

    Odbiór osobisty

    Sklep stacjonarny Kraków ul. Zawiła 69/2.3

    Czynny: Pon-Pt 10:00-18:00

    0 zł

    dostępna tylko opcja zwykły przelew

    0 zł

    na miejscu kartą lub gotówką

    1 dzień
    (pon-pt)

     

    Kurier GLS

    Sposób śledzenia: W dniu wysłania zamówienia, na adres email klienta GLS przysyła informację o przesyłce. W wiadomości email jest numer przesyłki oraz możliwość zmiany miejsca i terminu doręczenia

    Kontakt telefoniczny: Kurier nie ma obowiązku kontaktu przed dostawą

    Godziny dostaw: W godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. Brak możliwości zdefiniowania godziny doręczenia. W mailu od GLS jest informacja o orientacyjnym przedziale czasowym dostawy.

    Liczba prób doręczenia: 2 próby doręczenia

    Co jeśli nie zastanie adresata? Kurier podejmuje 2 próby doręczenia, potem zostawia przesyłkę w najbliższym parcel shopie, gdzie czeka na odbiór przez kolejne 10 dni roboczych ( bez sobót i niedziel)  

    Informacje o Parcel Shop https://gls-group.eu/PL/pl/oddzialy-punkty-parcelshop

     

    INPOST - Paczkomaty

    Płatność przy odbiorze kartą płatniczą w paczkomacie

    Sposób śledzenia: W dniu nadania paczki, w godzinach wieczornych INPOST przesyła na adres email numer przesyłki

    Kontakt telefoniczny: SMS - informacja o dostarczeniu do paczkomatu oraz kod do otwarcia paczkomatu 

    Godziny dostaw: w ciągu dnia od poniedziałku do soboty

    Czas na odbiór przesyłki z paczkomatu: Przesyłka oczekuje w paczkomacie na odbiór przez 48 h od momentu jej dostarczenia!

    Co jeśli nie odbiorę z paczkomatu? W przypadku nieodebrania przesyłki z paczkomatu w ciagu 48h , przesyłkę można odebrać w placówce INPOST w ciągu kolejnych 3 dni. Więcej informacji https://inpost.pl/skrocenie-czasu-odbioru

     

    Pocztex48 - Poczta Polska

    ODBIÓR W PUNKCIE: Przesyłka wysyłana jest do wskazanego punktu odbioru ( ponad 5000 punktów) wybranego podczas składania zamówienia. Może nią być placówka Poczty Polskiej, Stacja Orlen lub Saloniki Ruch, więcej informacji na ten temat https://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/odbior/odbior-w-punkcie/

    Sposób śledzenia: W dniu wysłania zamówienia, wieczorem POCZTA POLSKA wysyła SMS-em lub emailem numer nadawczy

    Kontakt telefoniczny: Doręczyciel nie obowiązku kontaktu przed dostawą

    Godziny dostaw: od 9:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku. Brak możliwości zdefiniowania godziny doręczenia.

    Liczba prób doręczenia: Brak kolejnej próby doręczenia

    Co jeśli nie zastanie adresata? W przypadku braku adresata przesyłka przekazywana jest do najbliższego Urzędu Pocztowego, gdzie czeka na odbiór w ciągu 14 dni

     

    Odbiór osobisty

    Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym www.mikesport.pl, możesz wybrać opcję odbioru osobistego w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie. Zamówienie będzie gotowe do odbioru w w naszym sklepie stacjonarnym w ciągu 1 dnia roboczego, o tym fakcie poinformujemy cię mailowo. Zamawiając online masz także możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 30 dni*. Płatności dokonujesz na miejscu w momencie odbioru towaru. 

     

     

    Koszty dostawy do wybranych krajów Uni Europejskiej


    Sposób płatności

    Za zamówienia z dostawą do krajów Unii Europejskiej można zapłacić w PLN zwykłym przelewem bankowym lub przy pomocy Paypal. 

     

    Dostawa kurier DPD 

    Przy zamówieniu za minimum 410 zł dostawa do Niemiec wynosi 0 zł

    Kraj dostawy

    Koszt dostawy

    Czas dostawy

    Niemcy

    25 zł 2-3 dni
    (pon-sob)

     

    Dostawa Royal Mail 48 registered

    Kraj dostawy

    Koszt dostawy

    Czas dostawy

    Wielka Brytania

    30 zł 3-5 dni
    (pon-pt)

     

    Dostawa kurier Colissimo

    Kraj dostawy

    Koszt dostawy

    Czas dostawy

    Francja

    46 zł 3-5 dni
    (pon-pt)

     

     

    Dostawa kurierem GLS
    pozostałe kraje

    Kraj dostawy

    Koszt dostawy

    Czas dostawy

    Austria

    28 zł
    2 dni

    Belgia

    45 zł
    3 dni

    Bułgaria

    36 zł
    4 dni

    Chorwacja

    40 zł
    3-4 dni

    Czechy

    29 zł
    2 dni

    Dania

    47 zł
    3 dni

    Estonia

    71 zł
    2-3 dni

    Hiszpania (kontynent)

    62 zł
    4 dni

    Holandia

    48 zł
    3 dni

    Litwa

    47 zł
    2-3 dni

    Łotwa

    64 zł
    2-3 dni

    Luksemburg

    51 zł
    2 dni

    Portugalia (kontynent)

    65 zł
    4-5 dni

    Rumunia

    59 zł 3 dni

    Szwecja

    76 zł
    4-6 dni

    Słowacja

    42 zł
    2 dni

    Słowenia

    57 zł
    3 dni

    Węgry

    38 zł
    2 dni

    Włochy

    43 zł
    3-4 dni

    Dostawy do innych krajów niż na powyższej liście zamówień nie realizujemy

     

    Podane czasy dostawy są orientacyjne określone przez firmy dostarczające przesyłki. Podane ceny zawierają podatek VAT i są wyszczególnione na fakturze VAT. Koszty dostawy automatycznie się zerują, gdy w koszyku zostanie przekroczona odpowiednia kwota zamówienia określona w tabeli powyżej .

     

    Usługi dodatkowe

    Poniżej wyszczególnione zostały dodatkowe opłaty za:

    • wystawienie faktury VAT w wersji papierowej 6,15 zł brutto ( vat 23% ) 
    • wysłanie faktury VAT w wersji elektronicznej na wskazany adres email 0 zł (faktura VAT automatycznie wysyłana jest domyślnie na adres email podany w zamówieniu)
    • wysłanie podpisanej noty korygującej na wskazany adres email w formie skanu 0 zł
    • wysłanie podpisanej noty korygującej w wersji papierowej 6,15 zł brutto ( vat 23% )