• +48 12 312 53 09
pl | PLN

    Czas przygotowania zamówienia

     

    Zamówienia pakujemy  w godzinach naszej pracy (Pon-Pt), a następnie są one wysyłane najpóźniej w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub opłaceniu ich poprzez system Dotpay. W przypadku wybrania opcji płatności przy odbiorze zamówienia wysyłane są najpóźniej w ciągu 24h od momentu ich spakowania.

    Zamówienia złożone w dni robocze wysyłamy najpóźniej w kolejny dzień roboczy, o ile została zaksięgowana wpłata lub wybrana została opcja płatności przy odbiorze.

    Zamówienia złożone od piątku po godzinie 11:00 do poniedziałku do godziny 8:30 zostaną wysłane w poniedziałek, o ile została zaksięgowana wpłata lub wybrana została opcja płatności przy odbiorze.

     

    Koszty dostawy na terenie Polski:

     

    DOSTAWA ZA 0

    Darmowa dostawa realizowana jest gdy spełnione są poniższe warunki:

    • suma zamówienia wynosi minimum 249 zł

     

     Forma dostawy

    Przedpłata

    ( Zwykły przelew lub płatność online Dotpay)

    Za pobraniem

    ( przy odbiorze)

    Czas dostawy

    Kurier GLS

    12,90 zł

    15,50 zł

    1 dzień
    (pon-pt)

    INPOST

    Paczkomat

    10,90 zł

    16,90 zł

    1 dzień
    (pon-sob)

    Pocztex 48

    • do punktu placówki Poczty Polskiej, Kioski Ruch, Stacje Orlen, Sklepy Fresh Market oraz Żabka ( ponad 10 tyś punktów)
    • pod wskazany adres

    11,70 zł

    12,30 zł


    14,90 zł

    2 dni
    (pon-pt)

    Odbiór osobisty

    Sklep stacjonarny Kraków ul. Zawiła 69/2.3

    Czynny: Pon-Pt 10:00-18:00

    0 zł

    dostępna tylko opcja zwykły przelew

    0 zł

    na miejscu kartą lub gotówką

    1 dzień
    (pon-pt)

     

    Kurier GLS

    Sposób śledzenia: W dniu wysłania zamówienia, na adres email klienta GLS przysyła informację o przesyłce. W wiadomości email jest numer przesyłki oraz możliwość zmiany miejsca i terminu doręczenia

    Kontakt telefoniczny: Kurier nie ma obowiązku kontaktu przed dostawą 

    Czas dostawy: 1 dzień, od momentu nadania przesyłki

    Godziny dostaw: W godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. Brak możliwości zdefiniowania godziny doręczenia. W mailu od GLS jest informacja o orientacyjnym przedziale czasowym dostawy.

    Liczba prób doręczenia: 2 próby doręczenia

    Co jeśli nie zastanie adresata? Kurier podejmuje 2 próby doręczenia, potem zostawia przesyłkę w najbliższym parcel shopie, gdzie czeka na odbiór przez kolejne 10 dni roboczych ( bez sobót i niedziel)  

    Informacje o Parcel Shop https://gls-group.eu/PL/pl/oddzialy-punkty-parcelshop

     

    INPOST - Paczkomaty

    Płatność przy odbiorze kartą płatniczą w paczkomacie

    Czas dostawy: 1 dzień, od momentu nadania przesyłki ( może się zdaży iż paczkomat będzie przepełniony, wtedy czas dostawy może ulec zmianie)

    Godziny dostaw: w ciągu dnia od poniedziałku do soboty

    Sposób śledzenia: W dniu nadania paczki, w godzinach wieczornych INPOST przesyła na adres email numer przesyłki

    Kontakt telefoniczny: SMS - informacja o dostarczeniu do paczkomatu oraz kod do otwarcia paczkomatu 

    Czas na odbiór przesyłki z paczkomatu: Przesyłka oczekuje w paczkomacie na odbiór przez 48 h od momentu jej dostarczenia!

    Co jeśli nie odbiorę z paczkomatu? W przypadku nieodebrania przesyłki z paczkomatu w ciagu 48h , przesyłkę można odebrać w placówce INPOST w ciągu kolejnych 3 dni. Więcej informacji https://inpost.pl/skrocenie-czasu-odbioru

     

    Pocztex48 - Poczta Polska

    ODBIÓR W PUNKCIE: Przesyłka wysyłana jest do wskazanego punktu odbioru ( ponad 10 000 punktów) wybranego podczas składania zamówienia. Może nią być placówka Poczty Polskiej, Stacja Orlen lub Kioski Ruch, Sklepy Żabka i Fresh Market, więcej informacji na ten temat https://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/odbior/odbior-w-punkcie/

    Czas dostawy: 2-3 dni, od momentu nadania przesyłki

    Sposób śledzenia: W dniu wysłania zamówienia, wieczorem POCZTA POLSKA wysyła SMS-em lub emailem numer nadawczy

    Kontakt telefoniczny: Doręczyciel nie obowiązku kontaktu przed dostawą

    Godziny dostaw: od 9:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku. Brak możliwości zdefiniowania godziny doręczenia.

    Liczba prób doręczenia: Brak kolejnej próby doręczenia

    Co jeśli nie zastanie adresata? W przypadku braku adresata przesyłka przekazywana jest do najbliższego Urzędu Pocztowego, gdzie czeka na odbiór w ciągu 7 dni

     

    Odbiór osobisty

    Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym www.mikesport.pl, możesz wybrać opcję odbioru osobistego w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie. Zamówienie będzie gotowe do odbioru w w naszym sklepie stacjonarnym w ciągu 1 dnia roboczego, o tym fakcie poinformujemy cię mailowo. Zamawiając online masz także możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 30 dni*. Płatności dokonujesz na miejscu w momencie odbioru towaru. 

     

     

    Koszty dostawy do wybranych krajów Uni Europejskiej


    Sposób płatności

    Za zamówienia z dostawą do krajów Unii Europejskiej można zapłacić w PLN zwykłym przelewem bankowym lub przy pomocy Paypal. 

     

    Kraj dostawy

    Uwagi

    Czas dostawy

    Niemcy


     Z uwagi na fakt iż nie wszystkie produkty dostępne na stronie www.mikesport.pl moga być sprzedawane do Niemiec, 

    zamówienia należy składać poprzez stronę

    www.mikesport.de
    2-3 dni
    (pon-sob)

     

    Dostawa Royal Mail Tracked48

    Kraj dostawy

    Koszt dostawy

    Czas dostawy

    Wielka Brytania

    31 zł 3-5 dni
    (pon-pt)

     

    Dostawa kurierem GLS
    pozostałe kraje

    Kraj dostawy

    Koszt dostawy

    Czas dostawy

    Austria

    29 zł
    2 dni

    Czechy

    30 zł
    2 dni

    Dostawy do innych krajów niż na powyższej liście zamówień nie realizujemy

     

    Podane czasy dostawy są orientacyjne określone przez firmy dostarczające przesyłki. Podane ceny zawierają podatek VAT i są wyszczególnione na fakturze VAT. Koszty dostawy automatycznie się zerują, gdy w koszyku zostanie przekroczona odpowiednia kwota zamówienia określona w tabeli powyżej .

     

    Usługi dodatkowe

    Poniżej wyszczególnione zostały dodatkowe opłaty za:

    • wystawienie faktury VAT w wersji papierowej 6,15 zł brutto ( vat 23% ) 
    • wysłanie faktury VAT w wersji elektronicznej na wskazany adres email 0 zł (faktura VAT automatycznie wysyłana jest domyślnie na adres email podany w zamówieniu)
    • wysłanie podpisanej noty korygującej na wskazany adres email w formie skanu 0 zł
    • wysłanie podpisanej noty korygującej w wersji papierowej 6,15 zł brutto ( vat 23% )