EXTRAWHEEL przyczepka bagażowa brave bez koła + sakwy nomad 60L polyester E0080

Pozycja niedostępna

Jeżeli chcesz dostać powiadomienie gdy pozycja będzie dostępna podaj swój e-mail.

Czas na zwrot towaru: 30 dni >
Oblicz e-raty:
Ostatnio dostępny: 05.08.2021

Opis

Opis

Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których przejedzie dumny z jej posiadania rowerzysta. Używać Extrawheela Brave to uchodzić za globtrotera po niejednej wyprawie w najtrudniejsze zakątki Ziemi. Nowy unikatowy wizerunek przyczepki to efekt zmian technologicznych dających jeszcze więcej możliwości.

Modyfikacja głównej myśli przewodniej konstruktorów, że przyczepka to dla biker’a również dodatkowe (extra) zapasowe koło (wheel), dało efekt w postaci niezwykle ważnej i unikalnej cechy Brave’a. Jeszcze do żadnej przyczepki na świecie nie można było zamontować zarówno koła przedniego jak i pełnowymiarowego koła tylnego. Brave to ma i w razie poważnej awarii na bezludziu daje rozwiązanie pozwalające kontynuować wyprawę przez bezdroża.
Extrawheel Brave standardowo wyposażona jest w dobrej jakości koło przednie. Producent wychodzi naprzeciw klientowi i umożliwia zakup przyczepki rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne.

Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą być również nakrętki z tego samego wytrzymałego materiału. Standardowo do przyczepki przewidziano montaż koła tylnego z piastą 135 mm. Załączane są jednakże również tuleje dystansowe do zamontowania koła przedniego.

Cienkościenne rury stalowe złożone w zwartą konstrukcję ramy zapewniają wysoki poziom sztywności. Przyczepka może dzięki temu przewozić ładunki o sporych gabarytach i znacznym ciężarze dając wszędzie poczucie bezpieczeństwa. W końcu stal – w razie awarii – pospawa nawet domorosły majsterkowicz na końcu świata!!!

Zmiany konstrukcyjne wprowadzone do przyczepki zaowocowały zwiększoną sztywnością, poprawą wyważenia, a przez to znaczącą poprawą właściwości jezdnych: przyczepności i trakcji.
„Tam, gdzie wjedzie rower, ma wjechać również Extrawheel!” – to jedno z założeń twórców Brave’a. By je realizować i by przyczepka idealnie podążała za tylnym kołem roweru dużym zmianom uległ widelec łączący Extrawheela z osią tylnego koła roweru – stał się masywniejszy, sztywniejszy i eliminuje drgania zwiększając radość z jazdy. Na tym nie koniec – elementy cierne dyszla służącego do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem stały się wymienne. Uzyskaliśmy przez to możliwość ich wymiany przez użytkownika w razie uszkodzenia mechanicznego, nawet z daleka od jakiegokolwiek warsztatu.

Skuteczną ochronę bagażu przed piaskiem, błotem i innymi zanieczyszczeniami na drodze zapewni błotnik o na nowo zaprojektowanym design’ie. Uatrakcyjnia on wygląd przyczepki i współgra estetycznie z nową flagą w ostrzegawczych barwach i logo Extrawheel.

Tylko do modelu Brave dedykowane są modele worków transportowych o pojemności od 60 do 100 litrów. Duża pojemność worków wymaga dużej stabilności mocowania do przyczepki, zapewniają to aż 3 zaczepy KlickFix na wzmacnianej ściance tylnej, pasują one idealnie do uchwytów technicznych w ramie. Wytrzymały Polyester i podklejane szwy zapewniają workom wspaniałą wytrzymałość i niezawodną wodoodporność. Pierwsza z dostępnych wersji to rolowany w klasyczny sposób Drifter, druga – Drifter Zipp – zamyka się za pomocą całkowicie wodoszczelnego i pyłoszczelnego zamka marki Tizip – znanego ze swej skuteczności w skafandrach nurkowych. Uchwyty techniczne przyczepki okazują się bardzo przydatne również przy przewożeniu różnych ładunków, których przytroczenie umożliwiają zwykłe paski.
Zautomatyzowanie procesu produkcyjnego przez zastosowanie do obróbki urządzeń cyfrowych daje gwarancję pełnej powtarzalności parametrów każdego wyprodukowanego elementu oraz utrzymanie standardów jakości najwyższym poziomie. Miejsce produkcji to Polska.

Podsumowanie:

  • Przykuwający uwagę design
  • Bardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażu
  • Funkcja zapasowego koła do roweru – można montować przednie lub tylne koło
  • Przyczepka w standardzie jest przygotowana na tylne koło o piaście 135 mm.
  • W komplecie są tuleje dystansowe do montażu koła przedniego
  • Designerski błotnik
  • Flaga w kolorze ostrzegawczym z logo Extrawheel
  • Wymienne przeguby na dyszlu
  • W komplecie dwa worki wodoodporne z Poliestru 2×30 litrów
  • Nowy, bardziej sztywny widelec
  • W komplecie szybkozamykacz Standard
  • Nakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupie
  • Jest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy off road
  • Małe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)
  • Przewiezie nawet do 35 kg ładunku
  • Pasuje do prawie wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną amortyzacją)
  • Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwami
  • Zwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowców
  • Zwiększa stabilność obniżając środek ciężkości
  • Na stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncie
  • Zwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)
  • Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)
  • Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętami
  • Szybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznie
  • Zwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skręty

Parametry:

  • Przyczepka bez koła wyposażona w błotnik kompatybilny z kołem od 26" do 29"
  • Przyczepka dostępna również z kołem 26", 28" lub 29"
  • Rama Brave pomieści koła do rozmiaru 29×2,6″
  • Materiał przyczepki: Stal cienkościenna, stal nierdzewna, tworzywo sztuczne
  • Materiał toreb: Polyester Made in Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny produkowane w Niemczech
  • W zestawie tuleje dystansowe do koła przedniego
  • Długość przyczepki: 85cm
  • Długość przyczepki z widelcem: 128 cm
  • Waga ramy z błotnikiem: 2,5kg
  • Waga widelca: 1,2kg
  • Waga szybkozamykacza: 120g
  • Waga sakw Nomad 60L: 2,5kg
  • Długość flagi Extrawheel: 70cm
  • Made in Poland
  • Niezawodność – 5 lat gwarancji!

Dane techniczne:

Asortyment: Przyczepki na sakwy
Kolor: Czarny
Waga: 6320 g
Gwarancja produktu 5 lat

Opinie o produkcie

Opinie o produkcie

Tylko osoby które kupiły dany produkt i zalogują się mogą dodawać opinie.