Jeśli prowadzisz sklep stacjonarny, internetowy z branży rowerowej, sportowej, jesteś zainteresowany współpracą i chciałbyś wprowadzić do oferty swojego sklepu takie marki jak KAYMAQ, DEKO, WOSAWE czy ROCKBROS skontaktuj się z nami

Rejestracja

  • aby otrzymać dostęp do panelu b2b skontaktuj się z nami wysyłając mailowo zapytanie na biuro@mikesport.pl.
  • W mailu koniecznie podaj swoje dane firmy w tym numer NIP oraz adres dostawy jeśli jest inny niż dane do faktury. Nie zapomnij także o swoim numerze telefonu. 


Panel b2b

b2b.mikesport.pl

Hasło do strony zostanie przesłane dopiero po rejestracji firmy w naszym systemie.


Co oferujemy?

  • dostęp do panelu b2b z szybkim procesem zamawiania ( import z zamówień z pliku csv)
  • dostęp do plików z aktualnymi stanami, aktualizowanym co 15 minut
  • możliwość współpracy typu drop-shipping ( sklep podpina całą naszą ofertę pod swój system, dając możliwość swoim klientom składania zamówień bez potrzeby inwestowania w magazyn, następnie składa zbiorcze zamówienie, które realizujemy w ciągu 1 dnia roboczego)

Oferta hurtowa obejmuje marki

KAYMAQ  - marka odzieży rowerowej, stworzona przez właściciela firmy Mike SPORT. Jest przekształceniem marki MIMO a wcześniej także LIQUID będącej od 2006 roku w ofercie Mike SPORT. KAYMAQ to bogata oferta koszulek rowerowych, bluz kolarskich oraz spodenek na rower z wygodnymi, z włoskim wkładami rowerowymi. Cała kolekcja tworzona jest przez Mike SPORT. Większość produktów jest szyta w UE z włoskich materiałów.


DEKO - odzież rowerowa w przystępnej cenie. Jako Mike SPORT mamy wpływ na wzornictwo, często też projektujemy wzory, które potem pojawiają się w kolekcji w danym sezonie kolarskim.


WOSAWE - Wosawe Sports jest wiodącym producentem odzieży i akcesoriów sportowych, założonym przez pana Mike'a Guo w 2008 roku. Wosawe produkuje szeroką gamę zaawansowanej odzieży i akcesoriów sportowych. 3 główne kategorie: Odzież i sprzęt rowerowy; Sprzęt sportowy do ochrony; Odzież do jogi. Wosawe przez 10 lat pomogło wielu lokalnym markom osiągnąć sukces dzięki wysokiej jakości produktom, w tym w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Japonii, Niemczech, Hiszpanii, Rosji i nie tylko.