• +48 737 861 954
pl | PLN

    Bez względu na rodzaj reklamacji, skontaktuj się z nami PRZED odesłaniem towaru !

    Podczas odbioru przesyłki

    Jeśli Konsument zauważy że opakowanie, które wręcza listonosz lub kurier było lub jest otwarte, nosi ślady uszkodzenia w postaci uszkodzenia koperty bąbelkowej, foliopaku lub innego opakowania, należy koniecznie złożyć pisemną reklamację w obecności osoby doręczającej w momencie odbioru! . Będzie to jedyny dowód i podstawa reklamacji za ewentualne braki towarów w opakowaniu, które wynikły z uszkodzenia lub otwarcia przesyłki przez osoby trzecie. Zawartość przesyłki należy sprawdzić z przesłaną na adres email, fakturą VAT (faktura VAT przesyłana jest w godzinach wieczornych w dniu wysłania paczki)

    Gdy Konsument otrzymał nie ten towar co zamawiał

    Obecnie tego typu błędy to pojedyncze przypadki. Jeśli jednak otrzymane produkty są inne niż zamawiane, należy je odesłac do Nas razem z formularzem reklamacyjnym. W celu przyspieszenia naprawy błędu, można skontaktować się nami wysyłając e-mail lub dzwoniąc pod numery w stopce na dole strony, dzięki temu zanim dotrze przesyłka, właściwe produkty zostaną zarezerwowane i cały proces naprawy naszego błędu zostanie skrócony do minimum. Towar należy odesłać Pocztą Polską chyba że ustalonowo inaczej z obsługą sklepu. Koszt transportu zostanie zwrócony Konsumentowi zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej dostępnym na stronie http://www.poczta-polska.pl/

    Gdy towar jest już używany

    Konsument ma możliwośc wyboru prawa reklamacji z jakiego chce skorzystać:  prawo gwarancji czy rękojmi. Wybór ten należy koniecznie zaznaczyć w piśmie reklamacyjnym.

    GWARANCJA

    Każdy zakupiony u Nas produkt jest objęty 24 miesięczną gwarancją, chyba że zaznaczono inaczej. Jeśli Konsument zauważy wadę lub uszkodzenie, które nie powstało wskutek niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia mechanicznego, należy w pierwszej kolejności przesłać do nas e-mail najlepiej ze zdjęciami uszkodzonego produktu. Następnie po otrzymaniu od Nas informacji zwrotnej należy przesłać uszkodzony towar na adres podany poniżej razem z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.  NALEŻY PAMIĘTAĆ ABY REKLAMOWANY PRODUKT BYŁ CZYSTY.  Przesyłki wysyłane na koszt Firmy Mike SPORT nie będą odbierane.

    W ciągu 14 dni od momentu otrzymania reklamacji, Konsument otrzyma odpowiedź na adres email podany w zamówieniu.

     

    JAK ODESŁAĆ REKLAMOWANY TOWAR NA KOSZT MIKESPORT:

    1. INPOST - odesłanie paczkomatem - bez potrzeby drukowania etykiety zwrotnej

    Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/mikesport  i wypełnij formularz  ->  Spakuj przesyłkę i załącz formularz reklamacyjny -> Po zatwierdzeniu przez Nas zwrotu otrzymasz kod SMS -> udaj się do najbliższego paczkomatu, użyj otrzymanego kodu sms by otworzyć paczkomat i włóż przesyłkę (nie musisz umieszczać etykiety adresowej na przesyłce -> paczka dotrze do nas do 3 dni roboczych od momentu nadania


    2. Pocztex 48 - Poczta Polska - wydruk etykiety i nadanie paczki urzedzie pocztowym

    Wejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl ->  Następnie wybierz z listy sklep Mike SPORT i postępuje zgodnie z informacjami. -> Podaj swoje dane -> Wybierz placówkę w której chcesz nadać paczkę i zatwierdź -> Spakuj dokładnie przesyłkę -> Po zatwierdzeniu przez nas etykiety zwrotnej (w godzinach pracy sklepu) otrzymasz na email ektykietę nadawczą (wiadomość generowana jest automatycznie przez Pocztę Polską) -> wydrukuj etykietę i udaj się do placówki pocztowej która została przez Ciebie wskazana. -> Paczka dotrze do nas do 3 dni roboczych od momentu nadania.

     

    W przypadku odesłania reklamowanego towaru w inny sposób niz opisany powyżej, koszty przesyłki ponosi klient i nie są one zwracane.

    Reklamowany towar  należy przesłać na adres:

    Mike SPORT
    ul.Zawiła 69/2.3
    30-390 Kraków 


    Pobierz formularz reklamacyjny

    Do zwracanego towaru należy załączyć koniecznie kopię faktury VAT lub inny dowód potwierdzający zakup towaru. Należy również obowiązkowo wypełnić powyższy formularz reklamacyjny i dołączyć go z odsyłanym towarem.

    Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.


    RĘKOJMIA

    Obowiązuje ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem Konsumenta za to, że sprzedany Produkt nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy

    Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

    Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Konsumentowi.

    Konsument ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

    Grupa1 : obniżenie ceny /zwrot pieniędzy

    Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

    Grupa 2 : naprawa/wymiana

    Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Konsumentt może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca zobowiązuje się  wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

    Konsument ma możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jednak nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do tego żądania nie później niż w ciągu 14 dni.

    Reklamację (skorzystanie z prawa rękojmi) rozpocząć należy nawiązaniem kontaktu z obsługą Sklepu i podaniem przyczyny reklamacji. Następnie odesłaniem go na adres Mike SPORT ul. Zawiła 69/2.3 30-390 Kraków razem z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Przesyłki wysyłane na koszt firmy Mike SPORT nie będą odbierane.


     

    Reklamowany towar  należy odesłać na adres:

    Mike SPORT
    ul.Zawiła 69/2.3
    30-390 Kraków 


    Pobierz formularz reklamacyjny

     

    W przypadku, gdy Kupujący nie zgadza się z decyzją Sprzedającego o odmowie uwzględnienia reklamacji, Kupujący może skierować sprawę pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego. Jeżeli Kupujący jest konsumentem i chce rozwiązać spór ze Sprzedającym bez kierowania sprawy do sądu powszechnego, to może skorzystać z alternatywnych metod rozstrzygania sporów, tj. zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie sporu do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego (dalej jako „sąd polubowny”) działającego przy właściwym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, składając odpowiedni wniosek (tj. wniosek o wszczęcie i przeprowadzenie mediacji albo wniosek o rozpoznanie sprawy przez sąd polubowny). Formularze wniosków, o którym mowa powyżej, są dostępne w sekretariacie każdego sądu polubownego oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Ponadto Kupujący będący konsumentem, chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Skorzystanie z alternatywnych metod rozstrzygania sporów jest możliwe tylko i wyłącznie, gdy obie strony wyrażą zgodę na rozstrzygnięcie sporu w tym postępowaniu. Rozwiązanie sporu w drodze mediacji ma charakter dobrowolny i nie podlega egzekucji administracyjnej ani sądowej; nie służy od niego odwołanie. Skorzystanie z mediacji nie wyłącza możliwości wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego lub skierowania sprawy do sądu polubownego. Wyrok sądu polubownego lub ugoda przed nim zawarta mają moc prawną na równi z wyrokiem sądu powszechnego lub ugodą zawartą przed sądem powszechny po ich uznaniu przez sąd powszechny albo po stwierdzeniu przez sąd powszechny ich wykonalności. Kupujący, będący konsumentem, ma również prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub może zasięgnąć informacji u właściwej miejscowo Federacji Konsumentów

    Odbierz kod rabatowy !
    10 zł zniżki na pierwsze zakupy!
    Zapisz się do Naszego newslettera, otrzymuj informacje o nowościach, wyprzedażach oraz zgarnij jednorazowy kod rabatowy dający 10 zł zniżki, przy zakupie za minimum 100 zł. W każdym momencie możesz zrezygnować z newslettera, twój adres email nie zostanie udostępniony nikomu innemu. !