• +48 12 312 53 09
pl | PLN

    Kliknij na wybrany punkt aby od razu przejść do wybranego tematu

    1. Postanowienia ogólne
    2. Kontakt
    3. Oferta
    4. Zamówienia i zapłata
    5. Realizacja zamówień i wysyłka
    6. Odstąpienie od umowy
    7. Reklamacje, gwaracja, rękojmia
    8. Wymiany
    9. Ochrona danych osobowych - polityka plików cookies
    10. Utrwalenie, zabezpieczenie,  udostępnienie tesktu umowy

    11. Postanowienia końcowe

    Korzystanie ze strony oraz złożenie zamówienia w sklepie Mike SPORT jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

    Poniższe zapisy regulaminu dotyczyczą tylko i wyłącznie konsumentów.

    Objaśnienia

    Konsumentem - jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

    Sklep - sklep internetowy dostępny pod adresem www.mikesport.pl prowadząnym przez Mike SPORT Michał Śliwa Korczynowa 11 Libertów, 30-444 Kraków NIP 944-212-96-46

    I. Postanowienia ogólne

    Sklep internetowy MIKESPORT prowadzony jest pod następującym adresem

    www.mikesport.pl 

    Właścicielem sklepu jest firma działająca od 2005 roku

    Mike SPORT Michał Śliwa Korczynowa 11 Libertów 30-444 Kraków
    NIP 944 212 96 46 Regon 120142715

    zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).

    Wszelkie przesyłki z wymianami, reklamacjami prosimy kierować na adres korespondecyjny poniżej !

    ADRES KORESPONDENCYJNY  

    Wszelkie przesyłki z wymianami, reklamacjami oraz zwrotami, prosimy kierować na ten adres

    Mike SPORT
    ul.Zawiła 69/2.3
    30-390 Kraków

    lub do paczkomatu

    KRA291 Komuny Paryskiej 1A 30-389 Kraków, koniecznie podając telefon 512 441 424 oraz email sklep@mikesport.pl

    UWAGA !
    Gdy odsyłasz do paczkomatu pamiętaj że paczkę możemy odebrać tylko w dni kiedy pracujemy czyli od Pn do Pt ( paczka jest przechowywana tylko 72 h w paczkomacie)

    II.Kontakt


    -> e-mail: sklep@mikesport.pl
    -> telefon +48 12 312 53 09

    Na maile i telefony odpowiadamy od poniedziałku do czwartku od 8:30 do 16:30 , w piątki od 8:30 do 16:00

    W miarę możliwości prosimy o kontakt mailowy. Pozwoli to nam na udzielenie wyczerpujących odpowiedzi.

    III. Oferta

    Prezentowane produkty na stronach sklepu Mike SPORT stanowią ofertę handlową. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

    Firma Mike SPORT dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów, były najbardziej jak to możliwe, zgodne z rzeczywistością.

    Sklep aktualizowany jest na bieżąco, jednak w przypadku bardzo dużej liczby zamówień, może zaistnieć sytuacja, w której dany produkt może zostać całkowicie wyprzedany lub może chwilowo brakować go na stanie, pomimo ze na stronach sklepu będzie figurował jako dostępny. W sytuacji, w której zamówione produkty będą niedostępne, konsument zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie ( nie później niż kolejnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia) i będzie miał możliwość wyboru między zmianą kupowanego towaru na inny, dłuższym czasem realizacji lub rezygnacją z zamówienia.

    IV. Zamówienie i zapłata


    Zamówienie można złożyć na 3 sposoby

    - dodając towary do koszyka i postepując zgodnie z informacjami widocznymi na stronie  - jeśli nie wiesz jak, patrz zielona zakładka Informacje ( na samej górze strony) z menu należy wybrać Jak składać zamówienie

    - mailowo na adres sklep@mikesport.pl

    - telefonicznie +48 12 312 53 09

    Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę sklepu Mike SPORT przez dodanie towarów do koszyka i wypełnienie formularza. Podczas wypełniania należy podać poprawny adres dostarczenia zamówienia, adres e-mail oraz telefon. Wszystkie dane adresowe w tym adres e-mail oraz numer telefonu są obowiązkowe, dotyczy to także zamówien telefonicznych

    W przypadku zamówień mailowych w tytule wiadomości proszę wpisać ZAMÓWIENIE, w treści podać linki do produktów wraz z ich rozmiarami. Następnie określić formę płatności, sposób dostawy oraz podać swoje pełne dane adresowe . Po przyjęciu zamówienia przez obsługę sklepu, zostanie nadany numer zamówienia, który zostanie przesłany konsumentowi na adres mailowy. Po nadaniu numeru, zamówienie zostaje przekazane do realizacji a o jego postępie, konsument będzie informowany mailowo.

    Firma Mike SPORT nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu lub nie odebrania przesyłki w terminie przez adresata. Wówczas, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku, umowę uważa się za nieważną.

    Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura Vat, która jest przesyłana w formie elektronicznej jako załącznik PDF na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Konsument otrzymuje fakturę Vat w godzinach wieczornych w dniu wysłania jego zamówienia.

    Na życzenie konsumenta może zostać przesłana faktura VAT w formie papierowej. Opłata za przesłanie faktury w wersji papierowej wynosi 5 zł brutto.

    Zapłaty za zakupiony towar można dokonać na 4 sposoby:

    1. Płatność przelewem na konto firmy
    • Alior bank 27 2490 0005 0000 4520 2241 3517
    • Mbank      10 1140 2004 0000 3902 4058 9618

    W tytule przelewu koniecznie należy podać swój numer zamówienia.
    W przypadku wybrania opcji płatności zwykłym przelewem na jedno z naszych kont firmowych, zamówienie jest ważne przez kolejne 3 dni robocze, po tym terminie jeśli wpłata nie będzie widoczna na jednym z naszych kont, zamówienie jest anulowane.

    2. Płatność przy odbiorze - za pobraniem

    3. Płatność za pomocą systemu Transferuj.pl

    4. Płatność Paypal - jest dostępna dla krajów dostawy innych niż Polska

    5. Płatność Sofort Banking - tylko w przypadku płatnika z adresem niemieckim

     

    Opis poszczególnych systemów płatności oraz lista obsługiwanych przez nich banków dostępny jest tutaj http://www.mikesport.pl/help-payment-methods/

    Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem na konto lub poprzez system paypal lub Sofort Banking ( Sofort - tylko dla kraju dostawy Niemcy) 

    Przesyłki z opcją odbiór osobisty mogą być opłacone tylko i wyłącznie przelewem na konto lub poprzez szybkie płatności Transferuj.pl Towar zostanie wydany po zaksięgowaniu wpłaty przez Nas. Płatność gotówkowa na miejscu w siedzibie firmy nie jest możliwa.

    V. Realizacja zamówień i wysyłka

    Sklep zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia, gdzie w zamówieniu w wyniku błędu systemu informatycznego cena produktu wynosiła 0 zł.


    Wszystkie produkty widoczne w sklepie są fizycznie dostępne w Naszym magazynie. Zamówienia wyborem płatności przy odbiorze, są realizowane i wysyłane w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, z wyłączeniem sobót i dni świątecznych. W zamówieniach, w których Konsument wybrał przedpłatę na konto, realizacja uwarunkowana jest zaksięgowaniem wpływu środków pieniężnych na jedno z naszych kont bankowych, zaś wysyłka odbywa się w ciągu 24h od daty wpływu tych środków. Wpłaty bankowe księgowane są raz dziennie w dni robocze w godzinach południowych.

    Termin dostawy, liczony jest od momentu wysłania towaru. Miarkuje się  1 dzień roboczy, jeżeli wybrano firmę kurierską, 1-2 dni robocze jeśli wybrano usługę Paczkomaty INPOST, oraz 1 dzień roboczy w przypadku Pocztex 24 i 2 dni robocze w przypadku Pocztex Kurier48.

     

    W przypadku dostawy Poczta Polską - dotyczy usług Pocztex24 i Pocztex Kurier48.

    Każda przesyłka posiada swój unikalny numer nadawczy, przy pomocy którego można sprawdzić i zlokalizować przesyłkę. Numer nadawczy Konsument otrzymuje sms-em na telefon komórkowy podany podczas składania zamówienia lub jeśli go brak, przesyłany jest na adres e-mail. Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy. Tym samym, należy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera. 

    W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce ( jeśli opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone w momencie odbioru przesyłki od kuriera), Konsument jest zobowiązany w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u doręczyciela) podpisany przez obie strony. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela dostawcy (firmy kurierskiej), Mike SPORT kontaktuje się z Konsumentem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania Zamówienia i zwrotu gotówki.

     

    W przypadku dostawy kurierem UPS

    Każda przesyłka posiada swój unikalny numer, za pomocą którego, można sprawdzić na stronie firmowej www.ups.com , gdzie się znajduje. Numer nadawczy przesyłany jest adres email na prośbę Konsumenta. Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy. Tym samym, należy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera. 

    W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce ( jeśli opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone w momencie odbioru przesyłki od kuriera), Konsument jest zobowiązany w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u doręczyciela) podpisany przez obie strony. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela dostawcy (firmy kurierskiej), Mike SPORT kontaktuje się z Konsumentem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania Zamówienia i zwrotu gotówki.

     

    W przypadku dostawy INPOST - opcja paczkomaty

    Każda przesyłka jest rejestrowana i w dowolnym momencie można sprawdzić w którym miejscu się znajduje. Numer nadawczy Konsument otrzymuje na adres e-mail podany podczas składania zamówienia w ciągu 48 h od momentu nadania przesyłki. Nawdcą numeru przewozowego jest firma INPOST. Czas dostawy INPOST  PACZKOMATY miarkuje się na 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

    Przesyłki Paczkomatowe oczekują na odbiór w Paczkomacie w terminie 72 godzin ( 3 dni kalendarzowe) od momentu umieszczenia ich w Paczkomacie. Przesyłki Paczkomatowe nieodebrane w tym terminie, są kierowane do oddziału InPost w celu ich wydania Odbiorcy. Odbiór Przesyłek Paczkomatowych jest możliwy w oddziale InPost w godzinach jego pracy w terminie do 14 dni od momentu umieszczenia Przesyłki Paczkomatowej w Paczkomacie. Operator poinformuje Odbiorcę ( sms i email) o fakcie przekazania Przesyłki Przesyłki Paczkomatowej do oddziału InPost.

     

    VI. Odstąpienie od umowy

    PODSTAWA PRAWNA

    Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)

    Wyjaśnienia
    Sprzedawca - sklep MikeSPORT.pl prowadzony przez Mike SPORT Michał Śliwa, NIP 944-212-96-46

     

    TERMIN ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

    Informujemy że w przypadku zakupu na firmę ( gdy podany jest numer NIP i nazwa firmy ) poniższe prawo konsumenckie nie obowiązuje. W związku z tym odstąpienie od umowy nie jest możliwe.

    Do każdego zamówienia wystawiania jest faktura VAT w wersji elektronicznej, która automatycznie przesyłana jest na adres mailowe w dniu wysyłki zamówienia - dotyczy to zarówno osób fizycznych jak i firm.

    Konsument, który zawarł umowę na odległość, może według ustawy w terminie 14 dni, firma Mike SPORT Michał Śliwa wydłuża ten termin do 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie poniższego oświadczenia lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie informujące o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można przesłać na adres e-mail: sklep@mikesport.pl,  listownie na adres Mike SPORT ul. Zawiła 69/2.3, 30-390 Kraków albo dostarczyć oświadczenie osobiście do siedziby biura Mike SPORT ul. Zawiła 69/2.3, 30-390 Kraków przed jego upływem ważności.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po 30 dniach (firma MikeSPORT wydłużyła ten okres  z ustawowych 14 dni do 30 dni) od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

     

    Jeden z poniższych formularzy należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.


    POBIERZ
    Oświadczenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość (plik.doc)


     

    Jeśli nie posiadasz edytora tekstowego obsługującego pliki .doc (np word,swriter), skopiuj poniższy tekst formularza i wypełniony prześlij na adres email sklep@mikesport.pl

     

    ----------------------------Wzór formularza do odstąpenia od umowy ------------------

    Adresat:  Mike SPORT ul. Zawiła 69/2.3, 30-390 Kraków, sklep@mikesport.pl +48 12 312 53 09
    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy dzieło polegającej na
    wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenienastępującej usługi(*)
    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
    Imię i nazwisko konsumenta(ów)
    Adres konsumenta(ów)
    Podpis konsumenta(ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
    Data

    (*) Niepotrzebne skreślić

     -----------------------------------------------------------------------------------------------


    SKUTEK ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZWROT WZAJEMNYCH ŚWIADCZEŃ


    W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa poniżej.Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

    Konsument odsyła zakupione produkty na własny koszt, na adres Mike SPORT ul. Zawiła 69/2.3, 30-390 Kraków lub do paczkomatu KRA291 Komuny Paryskiej 1A 30-389 Kraków, koniecznie podając telefon 512 441 424 oraz email sklep@mikesport.plNależy pamiętać że paczkę z paczkomatu sprzedawca może odebrać tylko w dni swojej pracy czyli od Pn do Pt ( paczka jest przechowywana tylko 72 h w paczkomacie). Dlatego wybierając tą formę dostawy paczkomatem, należy brać pod uwagę dni wolne i święta.

    Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

    Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym. Z zastrzeżeniem iż zwrot środków może nastąpić dopiero po otrzymianiu odsyłanych produktów przez Konsumenta

     

    ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONSUMENTA ZA UŻYCIE PRODUKTU

    Konsument odpowiada wyłącznie za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

    WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


    Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

    1. Umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabryko wana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;


    W przypadku zwrotu produktów, do których dołączony był gratis promocyjny, konsument zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci konsumentowi cenę zwróconych produktów, pomniejszoną o wartość gratisu - zgodnie z ceną gratisu.

    Pamiętaj o zachowaniu dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy. Artykuły zwrócone w późniejszym terminie nie będą przyjmowane.

     

    VII. Reklamacje, Gwarancja, Rękojmia

    Bez względu na rodzaj reklamacji, skontaktuj się z nami PRZED odesłaniem towaru !

    Podczas odbioru przesyłki

    Jeśli Konsumentt zauważy że opakowanie, które wręcza listonosz lub kurier było lub jest otwarte, nosi ślady uszkodzenia w postaci uszkodzenia koperty bąbelkowej, foliopaku lub innego opakowania, należy koniecznie złożyć pisemną reklamację w obecności osoby doręczającej w momencie odbioru! . Będzie to jedyny dowód i podstawa reklamacji za ewentualne braki towarów w opakowaniu, które wynikły z uszkodzenia lub otwarcia przesyłki przez osoby trzecie. Zawartość przesyłki należy sprawdzić z przesłaną na adres email, fakturą VAT (faktura VAT przesyłana jest w godzinach wieczornych w dniu wysłania paczki)

    Gdy Konsument otrzymał nie ten towar co zamawiał

    Obecnie tego typu błędy to pojedyncze przypadki. Jeśli jednak otrzymane produkty są inne niż zamawiane, należy je odesłac do Nas razem z formularzem reklamacyjnym. W celu przyspieszenia naprawy błędu, można skontaktować się nami wysyłając e-mail lub dzwoniąc pod numery w stopce na dole strony, dzięki temu zanim dotrze przesyłka, właściwe produkty zostaną zarezerwowane i cały proces naprawy naszego błędu zostanie skrócony do minimum. Towar należy odesłać Pocztą Polską chyba że ustalonowo inaczej z obsługą sklepu. Koszt transportu zostanie zwrócony Konsumentowi zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej dostępnym na stronie http://www.poczta-polska.pl/

    Gdy towar jest już używany

    Konsument ma możliwośc wyboru prawa reklamacji z jakiego chce skorzystać:  prawo gwarancji czy rękojmi. Wybór ten należy koniecznie zaznaczyć w piśmie reklamacyjnym.

    GWARANCJA

    Każdy zakupiony u Nas produkt jest objęty 24 miesięczną gwarancją, chyba że zaznaczono inaczej. Jeśli Konsument zauważy wadę lub uszkodzenie, które nie powstało wskutek niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia mechanicznego, należy w pierwszej kolejności przesłać do nas e-mail najlepiej ze zdjęciami uszkodzonego produktu. Następnie po otrzymaniu od Nas informacji zwrotnej należy przesłać uszkodzony towar na adres podany poniżej razem z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.  NALEŻY PAMIĘTAĆ ABY REKLAMOWANY PRODUKT BYŁ CZYSTY.  Przesyłki wysyłane na koszt Firmy Mike SPORT nie będą odbierane.

    W ciągu 14 dni od momentu otrzymania reklamacji, Konsument otrzyma odpowiedź na adres email podany w zamówieniu.


    JAK ODESŁAĆ REKLAMOWANY TOWAR NA KOSZT MIKESPORT:

    1. INPOST - odesłanie paczkomatem - bez potrzeby drukowania etykiety zwrotnej

    Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/mikesport  i wypełnij formularz  ->  Spakuj przesyłkę i załącz formularz reklamacyjny -> Po zatwierdzeniu przez Nas zwrotu otrzymasz kod SMS -> udaj się do najbliższego paczkomatu, użyj otrzymanego kodu sms by otworzyć paczkomat i włóż przesyłkę (nie musisz umieszczać etykiety adresowej na przesyłce -> paczka dotrze do nas do 3 dni roboczych od momentu nadania


    2. Pocztex 48 - Poczta Polska - wydruk etykiety i nadanie paczki urzedzie pocztowym

    Wejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl ->  Następnie wybierz z listy sklep Mike SPORT i postępuje zgodnie z informacjami. -> Podaj swoje dane -> Wybierz placówkę w której chcesz nadać paczkę i zatwierdź -> Spakuj dokładnie przesyłkę -> Po zatwierdzeniu przez nas etykiety zwrotnej (w godzinach pracy sklepu) otrzymasz na email ektykietę nadawczą (wiadomość generowana jest automatycznie przez Pocztę Polską) -> wydrukuj etykietę i udaj się do placówki pocztowej która została przez Ciebie wskazana. -> Paczka dotrze do nas do 3 dni roboczych od momentu nadania.

    W przypadku odesłania reklamowanego towaru w inny sposób niz opisany powyżej, koszty przesyłki ponosi klient i nie są one zwracane.


    Reklamowany towar  należy przesłać na adres:

    Mike SPORT
    ul.Zawiła 69/2.3
    30-390 Kraków 


    Pobierz formularz reklamacyjny

    Do zwracanego towaru należy załączyć koniecznie kopię faktury VAT lub inny dowód potwierdzający zakup towaru. Należy również obowiązkowo wypełnić powyższy formularz reklamacyjny i dołączyć go z odsyłanym towarem.

    Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.


    RĘKOJMIA

    Obowiązuje ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem Konsumenta za to, że sprzedany Produkt nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy

    Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

    Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Konsumentowi.

    Konsument ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

    Grupa1 : obniżenie ceny /zwrot pieniędzy

    Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

    Grupa 2 : naprawa/wymiana

    Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Konsumentt może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca zobowiązuje się  wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

    Konsument ma możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jednak nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do tego żądania nie później niż w ciągu 14 dni.

    Reklamację (skorzystanie z prawa rękojmi) rozpocząć należy nawiązaniem kontaktu z obsługą Sklepu i podaniem przyczyny reklamacji. Następnie odesłaniem go na adres Mike SPORT ul. Zawiła 69/2.3, 30-390 Kraków razem z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Przesyłki wysyłane na koszt firmy Mike SPORT nie będą odbierane.


     

    Reklamowany towar  należy odesłać na adres:

    Mike SPORT
    ul.Zawiła 69/2.3
    30-390 Kraków 


    Pobierz formularz reklamacyjny


    W przypadku, gdy Kupujący nie zgadza się z decyzją Sprzedającego o odmowie uwzględnienia reklamacji, Kupujący może skierować sprawę pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego. Jeżeli Kupujący jest konsumentem i chce rozwiązać spór ze Sprzedającym bez kierowania sprawy do sądu powszechnego, to może skorzystać z alternatywnych metod rozstrzygania sporów, tj. zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie sporu do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego (dalej jako „sąd polubowny”) działającego przy właściwym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, składając odpowiedni wniosek (tj. wniosek o wszczęcie i przeprowadzenie mediacji albo wniosek o rozpoznanie sprawy przez sąd polubowny). Formularze wniosków, o którym mowa powyżej, są dostępne w sekretariacie każdego sądu polubownego oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Ponadto Kupujący będący konsumentem, chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Skorzystanie z alternatywnych metod rozstrzygania sporów jest możliwe tylko i wyłącznie, gdy obie strony wyrażą zgodę na rozstrzygnięcie sporu w tym postępowaniu. Rozwiązanie sporu w drodze mediacji ma charakter dobrowolny i nie podlega egzekucji administracyjnej ani sądowej; nie służy od niego odwołanie. Skorzystanie z mediacji nie wyłącza możliwości wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego lub skierowania sprawy do sądu polubownego. Wyrok sądu polubownego lub ugoda przed nim zawarta mają moc prawną na równi z wyrokiem sądu powszechnego lub ugodą zawartą przed sądem powszechny po ich uznaniu przez sąd powszechny albo po stwierdzeniu przez sąd powszechny ich wykonalności. Kupujący, będący konsumentem, ma również prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub może zasięgnąć informacji u właściwej miejscowo Federacji Konsumentów

    VIII. Wymiany


    W przypadku, gdy rozmiar towaru wybrany przez kupującego okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany towaru na prośbę Konsumenta, z zastrzeżeniem, iż koszty zwrotu i wysyłki pokrywa kupujący. Koszt ponownej wysyłki jest zgodny z tabelą na stronie http://www.mikesport.pl/help-costs-delivery/ , przy czym koszt darmowej dostawy nie obowiązuje w przypadku wymian. Opłaty za wysyłkę prosimy dokonywać przelewem na jedno z Naszych kont firmowych.

    • Alior bank 27 2490 0005 0000 4520 2241 3517
    • Mbank      10 1140 2004 0000 3902 4058 9618

    Wymiana jest możliwa tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony oraz nie upłynął termin 30 dni od momentu odebrania przesyłki.

    Towar należy odesłać na swój koszt na adres Mike SPORT ul. Zawiła 69/2.3, 30-390 Kraków lub do paczkomatu KRA291 Komuny Paryskiej 1A 30-389 Kraków, koniecznie podając telefon 512 441 424 oraz email sklep@mikesport.plNależy pamiętać że paczkę z paczkomatu sprzedawca może odebrać tylko w dni swojej pracy czyli od Pn do Pt ( paczka jest przechowywana tylko 72 h w paczkomacie). Dlatego wybierając tą formę dostawy paczkomatem, należy brać pod uwagę dni wolne i święta.

    Do odsyłanego towaru należy załączyć poniższy formularz wymiany



    Formularz wymiany
    Pobierz formularz
    "WYMIANA"


    IX. Ochrona danych osobowych - polityka plików cookies


    Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od użytkownika przez sklep internetowy MikeSPORT, prowadzony pod adresem www.mikesport.pl (dalej zwaną witryną) przez Mike SPORT Michał Śliwa, Korczynowa 11 Libertów , 30-444 Kraków, NIP 944-212-96-46 Regon 120-14-27-15, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).

    Użytkownikowi przysługuje prawo do żądania informacji o treści przechowywanych na jego temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a tak że prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia Państwa danych. Użytkownika ma również możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w celach marketingowych. Prosimy w tym celu o kontakt pod adresem: sklep@mikesport.pl .

    Baza danych użytkoników sklepu jest zarejestrowana w GIODO pod nr. zgłoszenia 001298/2013, nr księgi: 123567. 

    MikeSPORT gromadzi następujące dane osobowe użytkowników za pośrednictwem witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji w Sklepie internetowym:
    1) nazwisko i imię,
    2) adres zamieszkania
    3) adres dostawy kurierskiej, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania,
    4) adres poczty elektronicznej,
    5) numer telefonu.
    Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla dokonania rejestracji i/lub zakupu w naszym sklepie.

    MikeSPORT może wykorzystywać podane powyżej informacje za zgodą użytkownika w celu przysyłania informacji o statusie realizacji zamówienia, produktach, usługach, ofertach i możliwości otrzymywania newslettera. W przypadkach, gdy informacje te przekazywane będą drogą elektroniczną, będą one wysyłane wyłącznie w przypadku, gdy użytkownika wyraził zgodę na otrzymywanie ich w takiej formie

    Firma Mike SPORT przestrzega zasad ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r. Dane osobowe użytkoników oraz ich adresy e-mail nie są udostępniane podmiotom trzecim, za wyjątkiem firm pośredniczących w transakcjach płatniczych oraz dostawców; dla których dane te są niezbędne do realizacji płatności czy dostarczenia przesyłki.

    Wszystkie formularze, wymagające podania danych osobowych są umieszczone w bezpiecznym obszarze serwisu. Dostęp do nich jest możliwy tylko poprzez szyfrowane połączenie kluczem SuperFAST SSL SSL-126/256 bit, co w praktyce uniemożliwia to podsłuchanie i ewentualne przechwycenie danych. Gwarantowanym przez krajowe Centrum Autoryzacyjne DomenySSL

    Dane osobowe są przesyłane do nastepujących firm - jest to niezbędne by móc zrealizować zamówienie Konsumenta:

    W zależności od wybranej formy dostawy


    - UPS Europe SA Attention: Global Privacy Manager Ave Ariane 5 Brussels, B-1200
    - Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa 
    - INPOST Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Malborska 130, 30-624 Kraków

    W przypadku wysyłek do Niemiec i Anglii, dane adresowe potrzebne do wygenerowania etykiety nadawczej dla DPD - Niemcy oraz Royal Mail - Anglia przekazywane są do firmy Goglobal24 ul.Błękitna 1, 55-040 Bielany Wrocławskie, która przekazuje je odpowiednio do DPD w Niemczech i Royal Mail w Anglii

    W zależności od wybranej formy płatności

    - Transferuj.pl - Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 73/6 KRS 0000412357, numer NIP 7773061579, REGON 300878437
    - PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luksemburg.

    W przypadku zamówień z Allegro, pośrednikiem w przekazywaniu wszystkich informacji dotyczących transakcji do systemu sklepu Mike SPORT jest

    - Baselinker.com obsługiwany przez Sever - Sewer Skrzypiński  Bonczyka 4/3 51-138 Wrocław NIP: PL 8951916211


    Witryna sklepu internetowego MikeSPORT korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. (“Google”). Google Analytics używa “cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na komputerze użytkownika w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z witryny przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google będzie korzystała z tych informacji w celu oceny korzystania z witryny przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z internetu. Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.
    Google nie będzie łączyła adresu IP użytkownika z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu. Użytkownik może zrezygnować z cookies wybierając odpowiednie ustawienia na przeglądarce, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji witryny może okazać się niemożliwe Korzystając z niniejszej witryny internetowej użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.

    Witryna sklepu wykorzystuje także Facebook cookies, Facebook Ads, wtyczkę rekomenduj/podziel się, umożliwia także zalogowanie się do sklepu przy użyciu swojego loginu i hasła facebook. Dane użytkownika jak liczba oglądanych produktów oraz jakie produkty konkretnie były oglądane, są przekazywane do Facebook razem z adresem ip. Na tej podstawie Facebook wyświetla reklamy na swoich stronach. Wiecej informacji na temat facebook cookies znaleść można http://pl-pl.facebook.com/help/cookies.

    Witryna ma zainstalowany specjalny kod do remarketingu. Takie dane jak ogladane produkty, cookies oraz adres IP przedazywane do firmy GO.PL sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-549), przy ul. Piękna 20, NIP: 701-049-79-45 oraz  Facebook Ireland Ltd. 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour Dublin 2, Irlandia zajmującej się remarketingiem, która na tej podstawie wyświetla użytkownikowi reklamy na witrynach internetowych, z którymi współpracuje.

    Witryna sklepu internetowego MikeSPORT nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki Cookies wykorzystywane przez  MikeSPORT mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez użytkownika z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny. W każdym wypadku użytkownik może zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje swojej przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której użytkownik korzysta.

    Marketing Sklepu Internetowego - O ile użytkownik wyraził na to zgodę (zapis do newslettera), podany przez niego adres e-mail oraz imię i nazwisko będzie wykorzystywany w celach marketingowych własnych produktów MikeSPORT. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie. Mailling wysyłany jest przy użyciu wtyczki Mailchimp  obsługiwaną przez firmę The Rocket Science Group, LLC675 Ponce de Leon Ave NE Suite 5000 Atlanta, GA 30308 USA. Pełna umowa na przetwarzanie danych pomiędzy MikeSPORT a Mailchimp znajduje się pod adresem http://www.mikesport.pl/instrukcje/MailChimp%20Additional%20Terms%20for%20Data%20Processing.pdf

    X. Utrwalenie, zabezpieczenie,  udostępnienie tesktu umowy

    Konsumenci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu http://www.mikesport.pl/regulamin oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie, zabezpieczenie,  udostępnienie oraz potwierdzenie Konsumentowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Konsumentowi na podany adres e-mail niniejszego regulaminu za każdym razem po złożeniu zamówienia.

     

    XI. Postanowienia końcowe

    We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów również Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)

    Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. Dla celów wykonania regulaminu oraz umowy zastosowanie ma prawo Polskie. 

    Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).