• +48 12 312 53 09
pl | PLN

    FAQ

    Często zadawane pytania

    Pytanie Czy towary widoczne w sklepie są dostępne ?
    Odpowiedź

    Tak. Prezentowane towary w 99.99% są w Naszym magazynie. Sklep ma podpięte aktualne stany magazynowe, które aktualizowane są online. Nie możesz zamówić więcej sztuk lub rozmiarów niż aktualnie mamy w magazynie.

    Pytanie Czy zamówiony towar mogę wymienić, zwrócić ?
    Odpowiedź

    Tak.  Zawsze masz prawo do zwrotu, wymiany, reklamacji zakupionego towaru. Dlatego ważne jest, by zachować dowód zakupu.

      Więcej na ten temat -> patrz  zakładka INFORMACJE (górne menu)

    Pytanie Jakie są koszty przesyłki ?
    Odpowiedź

    Przy każdym produkcie widnieje tabela z kosztami dostawy a po niżej tabeli znajduje się również link do strony http://www.mikesport.pl/help-costs-delivery/

    Pytanie Czy można liczyć na rabat ?
    Odpowiedź

    Stałym rabatem jest darmowa przesyłka, oraz czasowe promocje poszczególnych produktów. Więcej na temat darmowej przesyłki patrz pkt wyżej.

    Pytanie Czy trzeba się rejestrować by dokonać zakupów ?
    Odpowiedź

    Nie trzeba, ale warto. Zamówienia możesz składać nie rejestrując się w sklepie.

    Jednak dzięki rejestracji będziesz mógł szybciej dokonywać zakupów oraz korzystać z rabatów przyznawanych stałym klientom, niedostępnych dla osób które nie dokonały rejestracji.

    Pytanie W jaki sposób można złożyć zamówienie ?
    Odpowiedź

    Zamówienie możesz złożyć na 3 sposoby:

    dodając towary do koszyka i wypełniając odpowiednie pola

    - mailowo   na adres sklep@mikesport.pl

    - telefonicznie 12 312 53 09

    W przypadku zamówień mailowych w tytule wiadomości proszę wpisz ZAMÓWIENIE, a w treści podaj linki do produktów wraz z ich rozmiarami. Następnie określ formę płatności i sposób dostawy,  podaj swoje dane adresowe . Po przyjęciu zamówienia przez obsługę sklepu, otrzymasz numer zamówienia, który zostanie przesłany na twój adres mailowy. Po nadaniu numeru, zamówienie zostaje przekazane do realizacji a o jego postępie będziesz informowany mailowo.

    Pytanie Jak mogę usunąć swoje konto z Waszego sklepu ?
    Odpowiedź

    Wystarczy przesłać taką prośbę z zarejestrowanego adresu mailowego na adres sklep@mikesport.pl . Po otrzymaniu takiej prośby, konto użytkownika zostanie usunięte z Naszego systemu.

    Pytanie Na jaki adres mam odesłać produkty do zwrotu, wymiany, reklamacji ?
    Odpowiedź

    Przed odesłaniem prosimy o zapoznanie się z odpowiednimi stronami, przechodząc do zakładki INFORMACJE w górnym menu i wybierając odpowiednio: reklamacje towaru

    Adres

    Mike SPORT
    ul. Zawiła 69/2.3
    30-390 Kraków

    Pytanie Czy mogę podjechać i zobaczyć, zakupić produkty na miejscu ?
    Odpowiedź

    Tak, oczywiście. W naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie ul Zawiła 69/2.3.1 możesz na miejscu kupić wszystkie produkty widoczne na stronie www.mikesport.pl. Więcej informacji na temat sklepu http://www.mikesport.pl/odbior_osobisty/

    Odbierz kod rabatowy !
    10 zł zniżki na pierwsze zakupy!
    Zapisz się do Naszego newslettera, otrzymuj informacje o nowościach, wyprzedażach oraz zgarnij jednorazowy kod rabatowy dający 10 zł zniżki, przy zakupie za minimum 100 zł. W każdym momencie możesz zrezygnować z newslettera, twój adres email nie zostanie udostępniony nikomu innemu. !